Menu

maandag 7 juli 2014

Weer thuis! (deel 31)

We zijn weer thuis!
Gisterochtend, zondag, waren we rond 10 uur weer thuis! Heerlijk!
Alle antibiotica zat er voor die ochtend alweer in en we konden met een gerust hart en koortsvrij jongetje weer vertrekken.
Thuis heeft Jurre zowat een uur in bad gelegen, lekker spetteren en weken, zonder bang te zijn dat de pleister nat wordt...
's Middags hebben we al even zijn verjaardag gevierd en wat is het dan maf te bedenken dat hij die ochtend nog in het ziekenhuis had ontbeten.
Nu weer een dag verder is het alsof er niets gebeurd is. Ons jongetje is weer fit en vrolijk en heerlijk gezellig. We kijken uit naar een fijne verjaardag en zullen vol spanning toch donderdag weer bloed moeten laten prikken. Onze dokter is vol goede hoop... en wij natuurlijk ook, maar met een kleine slag om de arm. 
Bas en ik zijn lekkere plannetjes aan het bedenken voor tijdens de vakantie, we gaan het er flink van nemen!

Voor nu nog even een foto van een trotse Jurre gisteren.


Als u op de hoogte gehouden wilt worden van een nieuw blog kunt u op de home-page uw emailadres invullen, bij de rode pijl. U krijgt dan bericht wanneer er nieuws is. Dan hoef ik dat niet elke keer weer rond te mailen.

Reageren op de blogs kan ook. Ik lees die reacties (in mijn mail), maar plaats ze niet per se...(heb ik besloten). Dus laat gerust van u horen! Dan doen wij dat ook!